کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317832 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه جدیدی از پلتفرم Windows Core OS در اینترنت فاش شد

به گزارش سافت گذر، در سال 2018 خبر رسید که مایکروسافت در حال ساخت نسخه جدیدتر و مدرن تر از ویندوز 10 با اسم رمز Polaris است. این سیستم عامل احتمالاً زیرمجموعه Windows Core OS خواهد بود که شامل Andromeda (سیستم عامل مخصوص دستگاه های تاشو) می شود. شایعه شده بود که این ورژن از پلتفرم در دست تولید، بسیاری از مشکلات ویندوز 10 فعلی را از بین خواهد برد. با همه اینها، مایکروسافت تمام برنامه های خودش برای ساخت دو پلتفرم رمزی مذکور را لغو و ویندوز 10 ایکس را جایگزین آنها کرد. حالا اما، نسخه ای از Polaris در اینترنت فاش شده است.

ویندوز ویندوز 10 ویندوز 10 ایکس مایکروسافت سیستم عامل

یکی از سایت های خبری گزارش می دهد که یک ورژن قدیمی از Polaris در اینترنت فاش شده ولی متأسفانه نمی توان اطلاعات زیادی از آن برداشت کرد. این نسخه مخصوص سال 2018 بوده و هیچ نرم افزار و برنامه ای در آن وجود ندارد. این یعنی هیچ رابط کاربری گرافیکی در آن به چشم نمی خورد و فقط یک ورژن معمولی است.

علی رغم اینکه اطلاعات بدرد بخوری از این نسخه برداشت نمی شود ولی چند نکته جالب پیرامون آن وجود دارد. مثلاً ورژنی RS3 RTM بوده و با تراشه های دارای ساختار ARM32 سازگار است بنابراین در لپ تاپ قدیمی سرفیس RT امکان استفاده از آن فراهم بوده است.

قرار بود Polaris نسخه ای مدرن از ویندوز باشد که کارایی هایش بیشتر است، در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و عملکردش بهتر خواهد بود ولی در حال حاضر دیگر قرار نیست توسعه داده شود زیرا جای خودش را به ویندوز 10 ایکسی داده که می خواهد در ابتدای سال جدید میلادی معرفی گردد. با توجه به اینکه این نسخه ای فاش شده ای از ویندوز است و امکان دارد در آن مشکل خاصی وجود داشته باشد، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود آن در رایانه اصلی خودتان نصب کنید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48296 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/10/14 تعداد مشاهده: 2100
سافت گذر